sobota, 24 sierpnia 2013

Sobota 24.08.2013

Hejoo...
Dzisiejszy dzień był raczej nudny. Zawsze gdy jest gorąco nic nam się nie chcę i właśnie tak było dzisiaj. Ja (Justyna) byłam dzisiaj o godzinie 10 na zakupach szkolnych z całą rodziną.Wróciliśmy o godzinie 13.30 i widziałam na placu Sylwię,gdy ją zobaczyłam to od razu umówiłyśmy się na spacer i poszłyśmy po jakichś 10 minutach (a ja jeszcze na spacerze jadłam obiad haha) byłyśmy na placu zabaw,na polnej drodze a na końcu na boisku, ale wszędzie było okropnie nudno. Więc poszłyśmy do domu. Ja teraz oglądam telewizję a  Sylwia jest u mnie i bawi się z Puszkiem oraz za chwilę będziemy oglądać zdjęcia z wakacji. Sylwia była w Rewalu a ja byłam w Gdańsku.

Mamy nadzieję że się podobało. Pa :)

Co myślicie o zdjęciach ? A wy gdzie byliście na wakacjach ? :)

8 komentarzy:

  1. Blog jest super ! Czytam was codziennie i czekam na jakiś filmik ! A ja na wakacjach byłam w Grecji ! Super zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog fajny ale uważam że powinnyście nagrać jakiś filmik !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten blog jest jednym z moich ulubionych,wasza treść posta jest jeszcze bardziej ciekawa niż Mery&Blue

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wy ładne ! Zazdroszczę wam wyglądu i wogólę wszystkiego. Lubie was oby dwie bo każda jest taka naturalna a nie tak jak inne co upodabniają się do Lucy !
    Pozdrawiam Olkaaa...♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam byłam we Włoszech. :)
    Świetne zdjęcia ! :)
    Również obserwuje. :)
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia. Jakim aparatem je robicie? :)

    Dziękuję za obserwację, różnież obserwuję :)

    paulinowe-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę tego gdańska ;/
    obserwujemy? jeśli tak powiadom mnie w komentarzu, odwdzięcze się tym samym :)
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń