poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Poniedziałek 26.08.2013/Filmik

Cześć :)
To ja Justyna.Mój cały dzień spędziłam w domu oprócz spaceru z Sylwią.Gdy się obudziłam o 9.00 to patrzałam na bajki.Potem moja mama poszła do pracy o godzinie 15.Później przyjechał mój tata(o 16) i o 16 leciał mój ulubiony serial ,,Violetta". On leci codziennie o 16 a o 9 rano lecą powtórki z poprzedniego dnia.Później przyszła do mnie Sylwia i pokazałam jej mój miłosny kącik ONE DIRECTION.Potem poszłyśmy na chwile do niej a teraz znowu jesteśmy u mnie.O godzinie 20.30 wróciła moja kuzynka Sabina i kuzyn Paweł.
A TERAZ ODDAJE POSTA W RĘCE SYLWI: :)
Siema tu Sylwia. Ja mój dzień spędziłam jak zwykle z Justyną. Obudziłam się wcześniej niż zwykle we wakacje bo aż o 8 nad ranem ale nie tracąc czasu ubrałam się i poszłyśmy z Justyną na spacer,byłyśmy w wielu miejscach ale wróciłyśmy do domu. Potem poszłyśmy do Justyny,następnie do mnie potem znowu do Justyny,a teraz mamy w planach oglądać film pt ,,Róża śmierci".
No cóż to tyle pa !
Polna droga !









               A teraz filmik: 
 
Podobał się filmik? A co myślicie o zdjęciach ?

7 komentarzy:

  1. Bardzo fany filmik ! A najlepszy moment był wtedy gdy Justyna przewróciła szklankę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie cierpię tego serialu -_- Nie wiem dlaczego :p
    Fajny filmik :)
    Zapraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też oglądam ten serial sama nie wiem, ale jakimś cudem mnie wciągnął :) Ciekawy filmik tylko nieco słaba jakość, pozdrawiam :3

    Zapraszam do mnie : martynaandkarolina.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. One direction <3
    Fajne zdjęcia i filmik :D Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjątka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa notka, i ładne zdjęcia. A filmik ok ;)

    dusiabloog.blogspot.com
    Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj lub skomentuj a postaram się odwdzięczyć ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Justyna... średnio ;/ jakoś nie wpadła mi w oko.
    Za to Sylwia mmm ♥
    Uwielbiam ja ^^


    Dajcie filmik jak myjecie zęby :D

    OdpowiedzUsuń