czwartek, 22 sierpnia 2013

Pierwszy post ! Czwartek 22.08.2013

Hei !!
Nazywamy się Justyna i Sylwia mieszkamy w Czekanowie i jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami ! A teraz trochę więcej o nas :
Justyna :
Cześć nazywam się Justyna Wąsik mam 12 lat chodzę do 6 klasy,moje hobby to siatkówka,piłka nożna,śpiew i taniec dance hool. Mam 2 starsze siostry i psa Puszka !A oto moje zdjęcie i mojego psa !


 Sylwia :
Hej ! Nazywam się Sylwia Szuba  mam 13 lat,chodzę do 1 klasy gimnazjum moje hobby to piłka nożna,taniec hip-hop i moda . Mam starszą siostrę i niestety nie mam zwierzątka !

 A teraz nasze wspólne zdjęcia :

Na dzisiaj to tyle,mamy nadzieję że się podobało . Jak macie jakieś pytania to to prosimy o pytanie się w komentarzach !Pa ! :)

4 komentarze:

  1. Też mam dwanaście lat! xd Śliczne zdjęcia. :)

    Obserwujemy? :)
    http://my-life-your-problem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajy blog ;)
    powodzenia :D
    zapraszam do mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog! Powodzenia:)

    pomożesz i klikniesz w link SHEINSIDE u mnie?

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/23.html

    OdpowiedzUsuń