niedziela, 25 sierpnia 2013

Niedziela 25.08.2013

Hei wam.. :)

Dzisiaj piszę do was ja czyli Sylwia i na początek  chciałabym wam podziękować za 8 komentarzy pod ostatnim postem,tak tak wiem że to mało ale wkońcu nasz blog ma dopiero około 4 dni :) Ok a teraz do rzeczy :
Wstałam o godzinie 9.45 i od razu ubrałam się,zjadłam śniadanie i pojechałam do babci,byłam tak około godziny.A jak wróciłam to razem z rodzicami pojechałam do drugiej babci . Gdy od niej wróciłam,poszłam razem z Justyną na spacer i zatrzymałyśmy się na boisku .A na boisku spotkałyśmy kilku znajomych i zagraliśmy z nimi w tysiąca. Po powrocie do domu siedziałyśmy na dworze a jeszcze potem każda poszła do swojego domu . A teraz oglądam swój ulubiony serial Rodzinka.pl. Justyna zaś swój dzień spędziła tak :
Cześć ! teraz piszę dla was ja Justyna.Mój dzień zaczął się od tego że przebudziłam się o 3 nad ranem i pojechałam o 4 z tatą po mamę do pracy . Później o godzinie 12 poszłam z moimi siostrami do kuzynów i graliśmy w Fife na xbox 360. Potem Sylwia po mnie przyszła bo ja nie umiałam uwierzyć że na blogu mamy już 9 komentarzy i na daną chwilę 364 wyświetleń,potem poszłyśmy na boisko a jak z niego wróciłyśmy to siedziałyśmy na dworze a jakoś o 20 każda poszła do swojego domu . A ja teraz oglądam telewizję i siedzę na Facebooku itd. 

Boisko ♥

:)

To tyle na dziś. Pa !
Podobał się post i zdjęcia ? Macie jakieś pomysły na post tematyczny ? ♥

16 komentarzy:

  1. Superowe zdjęcia ! Co do posta to możecie pokazać swoje nowe rzeczy do szkoły !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wy jesteście za przeproszeniem Zajebiste !

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie hejt. Ale ja bardziej wolę Sylwię od Justyny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do posta to może zróbcie jakiś outfit !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne. Dzięki za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wasz blog będzie miał około rok to będziecie mogły sponsorować ciuchy bo założę się że po roku będziecie miały 1000 obserwatorów lub więcej ! A zdjęcia śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne foty;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję. ;)
    http://kaczufotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia. ;3
    Co do posta to może pokarz swoje ulubione ciuchy. :)
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ja nie lubie anonimowych komentarzy . Wy oby dwie jesteście fajne i ładne !

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się ciekawie , zapraszam do mnie! :) http://kacperrblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie! Obserwuję. ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. też lubię rodzinkę.pl :D
    fajne zdjęcia :)
    u mnie na blogu konkurs - do wygrania wybrana biżuteria - zapraszam :)
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog i meeega zaje*isty post!
    Obserwacja za obserwację? Jeśli tak to zacznij i napisz a ja na pewno się odwdzięczę!
    http://aleksandra222.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog i mega zdjęcia. :>
    Obserwujemy? Ja już, więc zrewanżuj.
    Zapraszam do siebie
    http://koszmarsenny.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń